Veelgestelde vragen
🚛 Verzending
Indien voor 22:00u besteld wordt er normaal gezien de volgende werkdag geleverd in Nederland en binnen 1-2 werkdagen in België.
Als het meer dan 7 werkdagen geleden is sinds je bestelling is verzonden en je het nog niet hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame klantenservice team - hallo@youmadu.nl
Gratis Verzending vanaf 35 Euro bestelwaarde naar Nederland en België. Anders € 5 voor Nederland en € 5,50 voor België.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via hallo@youmadu.nl nadat je je bestelling hebt geplaatst en we zullen ons best doen om het adres te wijzigen voordat het wordt verzonden. Aangezien we bestellingen onmiddellijk verwerken via ons magazijn, kunnen we geen adreswijzigingen garanderen nadat je bestelling is geplaatst, maar we zullen ons best doen om je te helpen.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met de trackingdetails, zodat je de levering kunt volgen.
Als je binnen twee werkdagen na het plaatsen van je bestelling geen verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via hallo@youmadu.nl en wij helpen je graag verder.
Als om welke reden dan ook jouw pakket verloren raakt of als er andere leveringscomplicaties zijn die buiten onze controle vallen, sturen we jou kosteloos een nieuwe bestelling.
We kunnen geen restituties aanbieden voor leveringscomplicaties, zoals leveringsvertragingen buiten onze controle, leveringsproblemen veroorzaakt door onjuiste adressen of voor pakketten die niet op tijd worden opgehaald, maar we zullen er alles aan doen om het goed te maken!
Neem voor hulp bij eventuele leveringsgerelateerde problemen contact op met ons klantenserviceteam via hallo@youmadu.nl.
Hoewel ons inpakteam zijn best doet om elke bestelling correct in te pakken, kan een inpakfout heel af en toe voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor!
Als jouw bestelling een product mist of als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan binnen 10 dagen na ontvangst van jouw bestelling contact op met ons klantenserviceteam via hallo@youmadu.nl. Geef ons alsjeblieft jouw bestelnummer en een foto van de producten die je hebt ontvangen. We zullen dit dan zo snel mogelijk voor je oplossen!
Returns
Use this text to answer questions in as much detail as possible for your customers.
Als je je pakket niet hebt ontvangen omdat je een verkeerd adres hebt ingevoerd, het adres niet voor verzending is bijgewerkt of je het pakket niet hebt opgehaald bij je lokale postkantoor na een poging tot levering, kun je contact met ons opnemen via hallo@youmadu.nl en wij zullen ons best doen om je te helpen bij het vinden van je pakket.
Als een product beschadigd is geraakt tijdens het transport, stuur dan een foto van het beschadigde product naar ons behulpzame klantenservice team en we sturen je direct een vervangend product - hallo@youmadu.nl.
We raden je aan om je tracking link (te vinden in je verzendbevestigingsmail) te controleren voor bezorgupdates.
Het is mogelijk dat je bestelling al is afgeleverd op een veilige plaats, bij de buren of bij je lokale postkantoor / service point.
Als het meer dan 5 werkdagen geleden is sinds je bestelling is verzonden en er geen updates zijn op je tracking link, stuur dan een e-mail naar ons behulpzame klantenserviceteam die je verder kunnen helpen met je levering - hallo@youmadu.nl.